onsdag 12 november 2008

hello

det finns dem som klagat på att jag aldrig skriver något här. därför så ska jag göra det idag. inte för att jag har ngt intressant att skriva, menmen ;P var glada ändå, ni som ville att jag skulle skriva, det sägs vara bra att vara glad^^

jag kan ju börja med att säga att jag använder ordet "seriöst" aldeles för mkt.. dels för att vår klass typ har blivit som en HÄ-NV klass, vi har ungefär hälften av alla lektioner i veckan tillsammans med en HÄ klass, 1 lr 2.. svenska, engelska, samhällskunskap, idrott...! jippie.. :(
sen använder jag nog ordet dels för att det är ett praktiskt ord att överanvända.. asså, seriöst..
men annars då? hmm.. jo, jag vill inte att det ska vara onsdag idag.. de är ju bättre än måndag lr tisdag, men inte bra. det borde vara fredag ;)
men nu ska jag sitta ensam hemma resten av kvällen och vara hundvakt och skriva uppsats. Hur kommunicerar jag. bra fråga.. det kommer ta ett tag, skrivit 20 ord än så länge. men jag har två kvällar på mig.. det borde gå ;)

- seriously.
- seriously?
- seriously!

2 kommentarer:

  1. Jag vill oxå att de ska va fredag, o inte bara för att de e helg då <3du har inga bra ursäkter för o kma undan så ^^ *ondondond*

    SvaraRadera
  2. hehe, jag vet att du vill de <3
    jag ska inte försöka komma undan heller.. *godgodgod* :P

    SvaraRadera