måndag 9 februari 2009

:/

Jag vågade stanna kvar :O jag var för trött för att orka sitta i skolan i 2h, så jag somnade om^^ och så skrev jag en fin liten lapp (a)

Nu sitter jag mest och har lite ångest över att jag kommer behöva gå upp senast 5 imorn, ska vara på centralen 06:30.. Ska till kungsberget och åka skidor (vill typ inte längre), kommer hem (lr tillbaka till sthlm) typ 18:30, vilket innebär att min skoldag är 12h lång. Yippie!! -.-'
Dessutom äter jag en massa mandariner för att jag inte ha något bättre för mig, och så har jag kommit på den absolut bästa anledningen till att längta efter min födelsedag - då börjar lovet^^

---

Åhnej, såg just att jag måste gå hemmifrån innan 6, jag hatar redan imorgon :( menmen, med M,N,F,M,M,G&C (lr iaf de första 4) kan de förhoppningsvis bli kul :s

5 kommentarer:

  1. Modigt av dig :) din lapp va söt <3

    Lycka till imorrn o så ;P

    SvaraRadera
  2. Haha men då förstår jag varför det luktar mandariner på hela nedervåningen! xD
    Trist bara att du behöver gå upp så tidigt -.-

    SvaraRadera
  3. s: de tkr jag med ;) hihi <3
    tack, de kommer behövas :S

    a: hehe (a) jag med^^
    hmm.. ja..klockan ringer 4:20 :'(

    SvaraRadera
  4. kanske nån bild när jag e hos dig, kan inte föra över bilder härifrån :(

    SvaraRadera