tisdag 31 mars 2009

stolt

Jag är lite stolt^^ jag gjorde ett godisträd till Kasper, och körde sen "Klara-färdiga-GÅ!" när han skulle få äta upp det :D de gick jättebra, han är duktig^^ för tillfället iaf.. (a) just nu är jag iaf hundvakt, och bakar sockerkaka.

Och nu när presentationen har skutits fram tills på fredag, och inlämningen ännu längre (hoppas jag) så har jag tid att åka till far min imorn ändå :) behöver fixa nåt att göra på tågen..
Lyssnade på en föreläsning om droger idag (bara för att vi var aldeles för uttråkade efter alla inställda lektioner..) som visade sig vara ganska intressant. Det var en föredetta drogmissbrukare som typ berättade sin livshistoria, med alla droger han testat och positiva respektive negativa saker om vissa av dem. Han berättade om sina vänner och sin familj som även de var ganska inblandade i droger och kriminalitet, och berättade hur han gång på gång lyckades manupilera folk i sin omgivning. Tyvärr blev vi tvugna att gå innan han berättat färdigt eftersom våran sista (och enda -.-) lektion började..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar