tisdag 13 april 2010

sjuk :(

Det började med att jag kände mig yr på bussen till skolan, sedan fickjag väldigt ont i huvudet på kemin. Så jag åkte hem och lyckades spy utanför Bandhagens tunnelbanestation. Duktigt. Jag som inte hade spytt sedan vinterkräksjukan i mellanstadiet.
Någon lunch lyckades jag inte heller få.. Och gången efter när jag försökte hålla mig uppe var jag väldigt nära att svimma. Fast ett iskallt stengolv med kattsandsrester och dammsugaren som fotpall räddade mig och nu är jag glad att folk är hemma. Utifall att jag skulle svimma och typ bryta nacken så är det ju bra att någon kan ringa ambulansen och så. Inte för att jag tror det kommer behövas dårå, men ändå praktiskt.

Lovet är även, som kanske märks, slut. Det blev tjejmiddag hos Nathalie med de flesta från klassen, friskispass och promenader. Och tussilagoplock :D
35 skoldagar kvar till sommarlovet, längtar!

3 kommentarer:

  1. men lilla gumman <3 jag skulle vilja ta hand om min sjukling, men jag mår inte helt perfekt sjv, så de e kanske inte jättesmart :s krya på oss <3

    SvaraRadera
  2. de skulle va mysigt, men jag tror oxå att de e bäst om vi friskar oss på egen hand :o

    SvaraRadera