onsdag 5 maj 2010

2½h i onödan

Var yr och kunde inte äta frukost igår så jag bestämde mig för att stanna hemma. Det var bara lite smått komiskt att komma till skolan idag och upptäcka att jag typ inte missade något alls.. Och alla som säger att det är så mycket vi måste hinna med nu innan sommarlovet (btw bara 20 skoldagar kvar :D)
Men kom hit 20 över åtta i morse, trodde att jag skulle komma försent till en kemilabb men fick veta att läraren var sjuk. I och med att vi bara har uppsatsskrivning på historian så innebar det att jag börjar 11. Om tio minuter. Och jag har suttit framför en dator sen halv nio och skrivit engelska. Jobbigt. Jag är trött och hungrig, känner att jag gärna hade sovit en stund till.. Menmen, slutar i alla fall tidigare idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar