tisdag 24 augusti 2010

Duktis

Hmm, ja.. Med tillstånd får man köra av kajen..
Tre myggbett i knävecket, de försöker döda mig! Eller ja, få mig att döda min hud...
Ledig idag som sagt, men jag har fått ganska mycket gjort. Träffade flickorna jag ska göra projektarbetet med i förmiddags och efter två timmar hade vi bestämt ämne, skrivit idéplan och börjat med tids-planering. Subway-lunch med Simon innan jag åkte ut på 2 timmars dubbelspeciallektion med omkörningar på motorväg och landsväg. Det var lite underhållande, speciellt på motorvägen där den andra bilens omkörning ofta påbörjades direkt efter att den första bilen var klar. Nu är det bara att slå samman alla delarna och få dem att sitta, alltså repitition av ALLT. Förutom teorin alltså. Ska plugga lite sånt ikväll, för ju tidigare jag blir klar med det desto tidigare får jag mitt körkort.
Heja, heja!! :D

1 kommentar: