torsdag 2 december 2010

winter wonderland

Sickla sjö igår. Måste bara säga att det är väldigt mycket finare, tystare och trevligare när snön är här, även om det är iskallt och kaos. Ljuset som blir ska inte underskattas, det grå mörker som är utan snön är mycket förfärligare än allt det fina vita. Puss på snön :D 
Årets julkalender verkar faktiskt helt okej, förvänansvärt nog, efter att ha sett de båda första avsnitten. Fast min chokladkalender verkar mycket roligare än den bruna pappersversionen som det gröna monstret öppnar i tv. Han vill öppna lucka 24 varje gång, men ohörbara barn säger åt honom att öppna dagens lucka istället^^ Han är söt :)
Bild från finlandsfärjan i somras. Jag var så brun, jag blir avundsjuk på mig själv -.- Vill ha tillbaka supersommaren! Fast efter nyår kanske, jag vill ha en vit jul i år igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar