fredag 26 oktober 2012

Fredag.

Duggan klar och godkänd, tack och lov!
Nycklar till lägenheten, första tre lådorna ditflyttade.
Nyklippt. Borde ha gjorts för x månader sen, men nu är mitt hår fint igen, dock kortare än jag hade önskat. Högdalens klippotek har iaf lyckats med något få frisörsalonger hittills lyckats med, att göra Sara nöjd när hon går därifrån.
IKEA inköpen klara för den här gången. Även dessa bor nu i Farsta. Ska nog dit och bygga upp mina hyllor imorn :D Men jösses vad mycket grejer! Vi hade fällt ner ryggstöden i baksätet, men ändå var det problem att få plats med allt. Min stol flyttades fram så långt det gick, luckorna tittade fram mellan passagerar- och förarsätet och spegeln fick knappt plats. Inte jag heller för den delen, hade som sagt inget benutrymme alls (det lilla som fanns var upptaget av en väska...) så det var inte den bekvämaste resan direkt.
Återhämtning med varm choklad framför Skavlan med myskatten i knät känder lagom avancerat på det.
Imorn blir det storhandlande, packning, byggande och lite roligheter :)

1 kommentar: