torsdag 3 juli 2008

back in town

Kom tillbaka till Sverige 10 i 00 i måndags (eller båten kom 2225, men vid 12 var vi hemma), och på tisdagen gick jag på bio med Agnes. Filmen (Sex and the City) var bra, och kul. Det tråkiga var bara att den pappkasse som jag hade saker som skulle med till pappa gick sönder. Först lossnade ena handtaget på en sida, och lite senare lossnade halva det andra handtaget också. När vi sen skulle till tunnelbanan så lossnade ett av handtagen helt....Hat på den dumma Levis-påsen.
Igår blev jag tvungen att installera Photoshop Elements för att kunna rensa och redigera bilderna från Gotland på ett normalt sätt. Tillslut hade jag i alla fall lyckats ta bort 500 bilder, så det är bara 625 kvar. Och det var efter några timmar av installerande och rensande. Blä!
Idag kom byggarbetare och stängde ute mig från mitt rum ett tag på grund av allt damm och människor som var överallt på undervåningen. På eftermiddagen åkte jag därför till Sickla strand och badade. Inte för att det var så kul att bada själv, men det var så varmt.

2 kommentarer: