onsdag 27 augusti 2008

^^

Det började en ny tjej i klassen igår, så vi är lika många som vi var från början, om inte Simon har slutat alltså. Hon heter i alla fall Micaela och efter skolan så stannade vi kvar inne i stan ett tag. Köpte lite smycken och hårspray och så. Men innan vi slutade så hade vi bara 2 lektioner: 2h matte och en guidad tur på stadsbiblioteket. Det var ännu tråkigare där igår än vad det var förra gången..

Sen idag var det också bara två lektioner, spanska och PT. Sen slutade vi. Fast då var det typ 20-25 minuters kö till lunchen, så först 50 min efter att vi slutat kunde jag, Angelinn och Micaela gå därifrån.

Dessutom fick reklamen på tunnelbanan mig att bara lyssna på Led Zeppelin idag..

6 kommentarer:

  1. Led Zeppelin - du börjar arta dig med musiken! :D

    SvaraRadera
  2. tack :P
    juopp jag gillar sex and the city tycker den är ritkigt bra (: !

    SvaraRadera
  3. Ehh.. gå och kolla på det första inlägget i maj (test).
    Och detta kan enbart skyllas på Fredrik och tunnelbanereklamen. Fast Stairway To Heaven är ju bra ;)

    SvaraRadera
  4. ja jag gillar oxå den serien x)

    SvaraRadera
  5. Yay! Första gången man hör, eller ja "hör" sitt namn i någons blogg :D

    Jag har slutat men inte pga av er i klassen ni var ju hur underbara som helst, jag slutade för jag kom in i den gymnasiet jag hade valt från första början :D

    SvaraRadera
  6. Hahaha xD
    Jo, vi har insett att du har lämnat oss.. men du har ju ett bra skäl iaf ;)

    SvaraRadera