lördag 30 augusti 2008

stan

Missade bussen till centralen när jag slutat, men orkade inte vänta på den efter så jag gick. Rådmansgatan hela vägen till Drottninggatan, och sen var de ju enkelt. Träffade Agnes vid trappan vid plattan vid 4, och sen gick vi runt och tittade i affärer, åt, pratade, och sen också satt och pratade ända tills halv 10 ungefär, när Fredrik kom med bussen.
Det skummaste var att jag fick ringa Marie och fråga/säga till om att jag skulle vara ute så pass länge, men hon tyckte det gick bra tydligen ;) Fast pappa plockade upp mig i Gullmarsplan när jag skulle hemmåt, så jag behövde inte åka hela vägen hem själv med tunnelbanan. Men när jag kom hem var jag så trött, och höll på att somna i soffan. Hade ju faltiskt varit inne i stan i 14h i sträck, varav 6h var med Agnes och resten i skolan.
Köpte i alla fall en kofta, som katten nu gör sitt bästa för att håra ner.. "/ Han ligger i mitt knä här framför datorn och sover.

4 kommentarer:

  1. Går inte Rådmansgatan parallellt med Drottninggatan? Hur mötas de två?

    SvaraRadera
  2. Herregud, du måste vara från typ LANDET! Rådmansgatan KORSAR ju Drottninggatan ...

    SvaraRadera
  3. Oj då, tänkte på Luntmakargatan. De lantliga takterna sitter väl i fortfarande... Är från Småland. Typ.

    SvaraRadera
  4. Mäh, åå va du e smart 8-)

    SvaraRadera