måndag 12 januari 2009

blubb

Skolan började igen efter lovet idag. Fick SL-kortet och ska fixa så att det blir +kort imorn. Vi ska få fyra nya lärare den här terminen - Fredrik i MaB, Georgina i BiA, Petri i KeA och en till i Bild som jag inte vet vad den heter.. fast jag tror att hon kan heta Eva :S Georgina och Petri innebär faktiskt det andra lärarbytet i dessa ämnen sen vi började.. Först Mawritz och sen Maria och nu de nya.. Det är dumt att vi ska hålla på och byta en massa lärare hela tiden :O

Vad har jag gjort på lovet då? Inget egentligen. Första delen var jag hos S och åkte hem på julaftons morgon för att fira jul hos mamma. På juldagen kom S, Rolfs barn och barnbarn (med familj) och två till "halvsläktingar" till honom. Sen var jag i v-tuna eller nacka till mammas födelsedag (Grattis!) och sen även efter det.. Nyår hos A och sista veckan av lovet tillbringades som resten av det, hos mamma eller i nacka. Men torsdagen och fredagen var jag ensam, satt mest och tråkade framför datorn. Helgen tillbringades hos S, och dansen började igår. Kom hit till pappa efter skolan idag..har bara varit här 3-4 dagar under lovet, och då har jag antingen varit borta på morgonen-dagen eller kvällen.. och jag har bara varit utan S en enda HEL dag :O och det var för att han började skolan tiiiidigt :P

ojdå, vad långt det här blev (a)Mina kusiner, Linnéa och *namnlös pojke* :)

3 kommentarer:

  1. Den där enda hela dagen va ingen rolig dag :( orättvist att typ alla började efter mig -.-

    SvaraRadera
  2. Jag började tidigare än alla andra :(. Väldigt snabb sammanfattning av typ två veckor XD

    SvaraRadera
  3. S: nej, jag vet :O de va ganska hemskt :(
    F: stackars dig :I hahah, ja ;P

    SvaraRadera