måndag 18 maj 2009

hace frío aquí :(

Missing

Varför ställs alla lektioner in hela tiden? Jag klagar egentligen inte så mycket, men orka vara i skolan 10 när matten är inställd och nästa lektion börjar 12.. Vi har inte haft alla lektioner som står på schemat sedan onsdagen v.19 och ingen dag denhär veckan kommer bli som det står på schemat heller :s Jag börjar tro att skolan går efter någon slags varannan-lektion-princip där (som tex idag) varannan lektion är inställd. Ingen matte, hade samhälle, ingen engelska, hade spanska (prov, men A. var sen)
Dessutom är mitt rum här hos pappa som vanligt typ iskallt, jag fryser alltid när jag är här känns det som. Och inget ljus kommer in genom mitt ena fönster, och bara nästan lite halvt genom de andra två, eftersom byggubbarna har satt upp plast över förnstren och gjort något skumt över det ljuset inte kan tränga igenom :/
*klagaklaga*

2 kommentarer:

  1. Dendär bilden gör mig glassugen ^^

    SvaraRadera
  2. hahah, de skulle va lite mys med glass ;P

    SvaraRadera