måndag 25 maj 2009

hemskt -.-'

Blö vad arg jag blev på min mattelärare idag! Han förstörde seriöst hela min dag, länge sen jag var på så dåligt humör så pass länge..

Problemet var att han inte gjorde något. Inget. Vilket betydde att jag åkte från S vid 9(dessutom var han ledig :/), mötte N och M vid centralen, kom till skolan kanske tio minuter innan vi började, satt i sofforna och väntade på läraren. 0955 - ingen lärare. 1010 - ingen lärare. Kollade SS, stod inget där. Insåg att han inte skulle komma ändå, någon annan kom på att samhällslektionen var inställd => 3h hål.

1310 började engelskan, men betygssnack -> arbete på valfri plats, men med närvarokoll, sedan spanska med betygssnack sen fri att gå. Fick dessutom springa till bussen, missade roslagsbanan precis (jag såg den åka iväg) väntade 25 minuter på nästa tåg (köpte visserligen glass och satt och solade, men de kändes misslyckat ändå) och sedan var tåget som en bastu.

1 kommentar:

  1. Tjoho, nu finns några bilder och så upplagda på K-bloggen.

    SvaraRadera