tisdag 30 mars 2010

Blogger dummar sig :(

..som sagt, kan inte skriva nytt inlägg. Så testar mailversionen.
Imorse gick jag framför en pojke som försökte övertala sin lillebror att man inte alls får godis på påsken. Dumma unge, det ska man ju visst få! :o Stackars lillebrodern nu bara, han kommer säkert få psykiska problem när han blir äldre (istället för fetma och diabetes dårå)..
Men jag är jätteglad att det snart är påsk :D Massa dans, sova och en fotogrej med Ant. Och godis såklart! Ska få ett litet påskägg i alla fall, får jag inget mer får jag väl köpa godis till mig själv istället (a)
Och nu när det är så fint väder vill jag ju inte sitta i skolan och lyssna på projektredovisningar om våldtäckter, mord och kriminalitet hela långa dagarna, jag vill ju vara ute i solen i mina alldeles för jättevita converse, gå vårpromenader bland söta små vårblommor och äta en massa glass! Usch vad jag låter onyttig :o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar