måndag 15 mars 2010

matematicas

snälla ignorera att jag är jätteblå under ögonen :O jag tror det beror på ljuset
Känns som att jag har varit duktig och gjort mycket idag.. Det har jag egentligen inte. Hade matteprov första lektionen imorse, åkte och gymmade efter skolan, köpte den vita tröjan jag letat efter (+lite till, heheh...) och var på banken och fixade pengar.
Måste bara skriva en läskig sak med matteprovet: vg-uppgifterna var mer komplicerade än mvg.. Eller jag vet att jag tyckte det för 1. Jag läste av en uppgift fel och 2. Jag deriverade fel. Men det löste sig. Tog ett tag bara innan jag insåg varför mina uppgifer inte gick att lösa eller fick helt fel svar^^ Var ju tvungen att lösa dem, annars hade jag bara kunnat få max g :O Och så kan vi ju inte ha det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar