måndag 25 oktober 2010

30

Vem kör om en buss på en 30 väg? Eller ja, vem kör överhuvudtaget om ett någolunda snabbgående motordrivet fordon på en 30-väg? För jag tvivlar på att bussen körde i under 30... Bussförarna här brukar inte vara så noga med varken hastighetsbestämmelser, färdrutter eller eventuella andra trafikregler som kan tänkas drabba dem. Som bussregeln. Menmen, inte mitt problem. Jag satt ju bara på bussen och såg den röda bilen susa förbi.
Men ja, annars så är jag hos pappa igen. Tre veckor sen sist, ville inte vara här så mycket under dieten. Sitter med tjockisstrumpor och fryser i mitt rum, med ett jättesegt internet. Toppen. Men det är roligt att vara här igen, det verkar pappa också tycka. Det första som hände här var att han kom in och visade sin nya, och helt fullständigt obegripbara mobil. Pappa goes pekskärmsmobil :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar