onsdag 27 oktober 2010

självbelöning

  • Sista undersökningen hos skolsyster - ja
  • Jättefina kommentarer och MVG - ja (a)
  • Lunch med kolhydrater - nej :(
  • Kladdkaka på café Fåtöljen - JA!!
  • Träning med tillhörande belöning - ja :)
  • Middag med potatis och nachos - ja
Lyckad dag helt enkelt. Måste bara plugga bioteknik, duscha och titta på Greys ikväll, sen är det sovdags. Tycker jag förtjänar det. Jag är på självbelöningshumör idag. Ska äta pannkakor med sylt och grädde imorn. Lov om 40 timmar, tycker att jag förtjänar det också. Självbelöningen fortsätter :D 

2 kommentarer:

  1. Du är så duktig och har nästan alla anledningar i världen att bli belönad :) du förtjänar särskilt en för att du stått ut med mig i 726 dagar nu <3

    SvaraRadera
  2. hihi, kmr jag få en sån belöning? (a) jag ser fram emot den isåfall <3

    SvaraRadera