torsdag 11 november 2010

blubb

Blev precis klar med ett hemprov i bioteknik. Började väl för kanske fem timmar sedan.. med de tre frågorna. Men jag är mycket imponerad av mig själv, trodde inte att jag skulle orka/hinna klart ikväll. Men det blev jag så nu har jag bara två böcker att läsa ut och plugga psykologi tills på måndag, skriva ett tal och läsa igenom svenskahäftet igen inför nationella provet på tisdag och onsdag. Nästa veckas problem helt enkelt.
Så helgen kommer väl inte bli jätterolig, utan bara helt fullproppad med pluggande. Ska i alla fall äta middag här hos pappa imorn och sedan blir det födelsedagsfirande på lördagen då Simons pappa fyller år. Och förhoppningsvis kommer helgens sliterier belönas med galapremiären av HP7 på tisdag! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar