måndag 22 november 2010

snö och kaos

Sitter och lyssnar på Lotta och Natti som flummpluggar spanska, haha. De klagar på lärarens uppgifter, som alltid och jag är väldigt glad att jag inte läser spanska 5.
Har haft över två timmars lunch, hade i princip ingen psykologi i morse och snart har jag en halv engelskalektion. Känns ju väldigt meningsfullt... Vill bara hem och sova, känner mig lite halvfebrig, men när jag nu har varit här i tre meningslösa timmar kan jag ju lika gärna stanna ytterligare en.

1 kommentar:

  1. Aha okej.

    Micaela sa att hon också hade fått samtal från dom. Nästa gång så kanske du ska fråga först, jag bytte nummer för typ ett år sen pga vissa anledningar så att bara vänner kunde få tag på det och då är det inte så bra att det hamnar i register och sånt.

    Plus att varken jag eller mickis tycker att det är så roligt att bli uppringd av telefonförsäljare eller vilka det nu är inom företaget som ringer oss.

    SvaraRadera