torsdag 4 december 2008

"står ni i kö?"

Gick in på 7-11 imorse på vägen till skolan och kom att tänka på alla kommentarer jag har fått höra där (bland annat) senaste månaderna x) Egentligen hörs inte kommentarerna bara där, utan också på frisörsalonger, hemma hos en viss person och på tunnelbanan.. (stora M, ingen främling) I skolan är faktiskt där jag får flest kommentarer.. inte om riktigt samma sak som på 7-11, men de beror på samma sak (a)
Nathalies kommentarer till exempel är roliga, men hon har börjat inse att jag inte är ett helgon.. Undrar varför? xD

5 kommentarer:

  1. WONDERBOY! WHAT'S THE SECRET OF YOUR POWERS?!

    100 points scored for randomness

    SvaraRadera
  2. hah, jag menade inte såna, random, kommentarer :P

    SvaraRadera
  3. Haha, kommentarer e kul ^^ fast en del e bara pinsamma -.-

    SvaraRadera
  4. ja simon, kommentarer e kul men kan va pinsamma, jag håller med :P

    SvaraRadera