torsdag 21 januari 2010

1 månad kvar...

...tills jag fyller 18! :D roligtroligt ;)
När jag vaknade imorse var jag helt säker på att idag skulle bli en dålig dag. Drömde nämligen en mardröm precis innan klockan ringde och drömmen fick mig att tänka och sakna. Upp till övningskörning 7:50, och efter denna lektion ändrades min syn på dagen. Någon välvillig själ i klassen (vet dock inte vem...) smsade och sa att Petri var sjuk och att vi bara hade svenska idag. Jag har aldrig blivit så glad över att han är sjuk.
Tack vare detta blev det en ganska trevlig dag, innehållandes pannkakor, presentletning, shopping och onda fötter. Inte för att ontet var så roligt dårå, men det var en del av dagen.

2 kommentarer:

  1. Hur gick övningskörningen då?
    Dåligt att Petri är sjuk igen, men bra att du fick veta det...
    Hur mår hälen?
    Gör du nerräkning nu? ;)

    SvaraRadera
  2. Jadå, helt okej iaf.
    Ja, men det var väldigt skönt att för en gångs skull ha en kort skoldag ;)
    Klart jag räknar ner :P Inte varje dag man fyller 18 ju ;) och du din stygging, du tänker inte säga grattis live :O

    SvaraRadera