onsdag 27 januari 2010

I could melt in your arms and disappear


Snöstorm i Stockholm. Låter ju lovande inför skottning och kollektivtrafiksåkande imorn. Och övningskörande... men det får gå som det går, samma sak som med idrottslektionen jag och Natti ska hålla. Vi behöver iaf inte ha uppvärmningen eftersom vi alla ska spela fotboll innan (klassen kommer inte orka med chachan :( dumma Robert) och för att vi inte skulle hinna det. Känns bra med tanke på att jag är sjuk och att uppvärmningen var värsta koreografiskiten med "hoppa + armar upp i 8 takter" bla.. (a) Så det slipper jag träna på idag, men måste istället plugga kemi, biologi x3 och engelska (Petri har gett oss läxa, labrapport och låssashemprov idag)Och egentligen helst körteori också, men jag tror jag skippar det.

1 kommentar:

  1. stackare... fast jag fattade inte riktigt allt med uppvärmningen och det... blev lite rörigt... ;)
    hoppas allt går bra iallafall!

    SvaraRadera