onsdag 13 januari 2010

You and me, babe

Bild från nyår, synd bara att skärpan är på ögat som är längst bort från kameran..
Är ensam hemma i ett kallt hus. Tre grader kallare än det brukar vara och det märks :( Känns lite ensamt här med bara spotify och internet som sällskap, men imorn ska jag iaf hem till Simon istället så ensamhetn är bara idag. Vi har nämligen våran andra privata danslektion på kvällen och då orkar jag inte åka hem själv efter. Innan det ska jag eventuellt övningsköra med pappa igen (vilket är väldigt bra eftersom mitt schema gör att jag bara kan köra med körskolan tidigt på morgonen) och i skolan har jag bara biologi och idrott (bugg, dubbelt danspass imorn alltså). Det ska nog bli roligt och förhoppningsvis hinner jag äta middag nångång innan träningen. Lite sent att äta efter halv nio liksom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar