lördag 9 mars 2013

At first sight I felt the energy of sun rays.

Okej, nu har jag lärt mig varför man inte ska börja göra saker innan man känner att man har kontroll över situationen. Och att en snurr kan sluta med att man sitter på golvet och tänker "fan, fan, fan, varför gjorde jag så, jag hade ju inte kontroll". Men det är igen fara, jag kommer nog bara få några blåmärken. Möjligtvis ett lite ledset lillfinger. Och ännu mer eventuellt en ledsen handled. Menmen, det är sånt som händer. Som sagt har jag lärt mig att man ska ha kontroll först.
Ska nog dock ta det lite lugnt resten av kvällen... Sortera dansspellistan (660 osorterad dansmusik är besvärligt) och sen melodifestivalen känns lagom avancerat.

---

Okej, slutsats när klockan hunnit bli midnatt. Definitivt ledsen MCP-led på lillfingret. Definitivt halvledsen handled (jag vet inte hur jag ska beskriva det bättre). Den ena ser ut att bli täckt av blåmärke, den andra är än så länge mest röd. Båda gör ont. Mest besvärande i handleden eftersom den ska klara att lyfta saker. Men det ska nog gå ändå.
Upp och jobba om 4,5 timme? Javisst. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar