onsdag 26 augusti 2009

sal 85

Dagen började med ett omöjligt uppdrag: hitta den obefintliga salen 85! Varken jag, Mohammed eller Robert lyckades hitta den, och inte heller någon av de två lärare vi frågade. Slutsats = sal 85 (som logiskt sett borde ligga mellan 84 och 86) existerar inte :O men de båda andra gör det :s Eller okej, dagen började inte så, men en blängande katt och en helt tom buss var typ det som hände innan..
På vägen hem sen träffade jag på en lärare från Hagalund, ingen som jag haft, och jag vet inte ens vad han heter, men jag kände igen honom, och han började prata med mig medan vi väntade på bussen. Samtalet fortsatte på bussen tills vi båda skulle av på samma station. Lite läskigt, men förvånansvärt nog även ganska roligt :O

Ps, mitt igår (och imorse) så raka hår har blivigt väldigt lockigt, lockigare än det brukar va :O ...inte för att det säger så mkt dårå... men i alla fall! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar