tisdag 25 augusti 2009

sol <3

Tihih, har plattat mitt hår, och för en gångs skull så är det faktiskt ganska rakt :D Om ca 7 min ska jag gå till tunnelbanan i solskenet och möta S vid Gullmars. Kanske blir det fika på Sthlm kaffe med mjölk, vi får se :) Men de har så gott te (rött champagne- och jordgubbste) och så god paj, så risken är nog ganska stor att vi stannar till där ;)
När jag kommer hem sen måste jag fixa färdigt analysen :/

---

Min mobil väckte mig strax innan sju imorse och ville att jag skulle ställa om tiden till vintertid :O problemet var ju då bara att den trodde att klockan var lite i 5 (alltså två timmar tidigare...) och att det inte är än som sommartiden tar slut :S Dessutom ville den nyss byta till sommartid igen, trots att den faktiskt redan var inställd på det. hmm... det går utför för min mobil :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar