onsdag 19 augusti 2009

tidigt

Har vaknat tidigt varje dag sen i lördags, av två anledningar. I söndags var starkaste motiveringen att Lilo & Stitch 2 gick på tv vid 7:50, och sedan dess att skolan började och börjar igår och imorgon. Men inte ens mor min kan väl klaga på det?
Imorgon börjar som sagt skolan för mig och jag ser inte riktigt fram emot det. Kommer nog bli kul att träffa alla igen, inklusive tre nya enligt ss. Men jag kommer sakna sommarpromenaderna, friheten och den lediga tiden. Det blir inte heller bättre av att skolan ska komma igång enligt schema redan imorgon, första dagen. Vad hände med mjukstart?
Menmen, idag är iaf planen att åka in till stan om några timmar och köpa lite saker inför imorgon. Sedan promenad till gullmars för att möta S som slutar seeeent :O

3 kommentarer:

  1. Heheh, jag förstör dina planer xP

    SvaraRadera
  2. Vad duktiga ni är som är morgontidiga! :D

    Kul om det blir tre nya i klassen. jag gissar ändå att det blir lite mjukstart, ni måste ju kika på nya lokalerna, få böcker osv. men kanske att ni går hela dagen ändå.

    SvaraRadera
  3. S: nej, bara lite (a)
    Mor: ja, visst e vi? :D två nya blev det, och inga normala lektioner :P men inga böcker :O

    SvaraRadera