torsdag 27 augusti 2009

Nu då?

"Tänk om jag skulle gå i sådana skor! Det skulle då aldrig gå för sig.. Jag gillar ungdomar förstår du, tänk om jag kunde bli ung igen. Men nejdu, jag är 60. Jag är en gammal alkoholist och sjöman, och du är ung, snygg och vacker och går så sexigt. Du måste vara rädd om dig!"
Vad har jag hamnat i för område egentligen?! :s

Men jag har precis kommit hem från skolan, bara historia med NV2 från Liljeholmen. Kul att gå upp 6 för det :O men läraren verkar vara bra, så om herr besserwisser kan låta läraren/andra elever säga något kan det nog bli en ganska bra kurs :) Frågan är bara vad jag ska hitta på nu.. klockan är 10:35, jag har slutat, ingen annan har det, inga läxor... jag kan ju inte ens äta lunch än! :(
så...nu då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar