torsdag 10 september 2009

Hello Pretty!

Precis som för två veckor sen är jag hemma jättetidigt efter historielektionen. MEN denhär gången har jag något att göra :) Engelskan ska vara inne 2159 imorn (Max tycker det är fånigt med 2359-deadlines så han fixade en ännu fånigare), matten ska vara klar tills lektionen imorn och så har vi muntligt prov i historia på tisdag. Jag har massor att göra! Dessutom har jag redan ätit lunch och letat runt i Telefonplan, Liljeholmen och Bandhagen efter hårspännen, men de finns inte någonstans jue :O jag får nöja mig med ett.. :( och så har jag köpt en tandborste, precis rätt sort och färg, dumma ICA som inte har sina egna varor någon annan stans än i Bandhagen. Dumma. Och så fick jag höra byggubbar ropa "Hello pretty" efter mig på vägen hem -.-
Nu ska jag skriva engelska och kanske svara på historiefrågor, måla ett till lager på mina naglar och fixa håret :) woho, önsketid^^ btw..
So long, good bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar