tisdag 29 september 2009

Let her cry.

Det känns som att jag borde skriva hur bra min dag har varit, hur mycket jag tycker om min klass och hur roligt vi alltid har tillsammans. Oftast stämmer det ganska bra, men inte idag. Jag vet att jag skrattade åt något, men jag kommer inte ens ihåg åt vad det var.
Vaknade halv 6 jättetrött och med huvudvärk. Har inte sovit så dåligt på hur länge som helst.. Men eftersom jag var så trött hade jag inte någon större lust att äta heller. Åt egentligen i stort sett lite flingor till frukost och sen middag ca 12h senare. Jo, jag åt lunch, men kombinationen av inte god mat och ingen aptit ledde till att Natti och Lotta åt det jag inte ville ha x)
Sen på vårat 2h hål mitt på dagen blev jag lämnad kvar i skolan (hade valet att följa med till UMO, men orkade inte) så jag satt för mig själv i soffan och lyssnade på Muse. Skitdag :(
Kan det inte bara bli fredag?

Let the tears fall down like rain.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar