torsdag 17 september 2009

Puh!

Gladiator är helt seriöst en jättesorglig film. Därför satt ungefär halva min klass och grät i slutet av dagens historielektion. Själv ansträngde jag mig väldigt mycket för att inte göra som de anrda tjejerna, och det kändes i min hand efter lektionen och syns lite fortfarande..
Sedan åkte jag till Slussen och pratade med trafikskolan, åkte tillbaka till skolan och åt pannkakor och såg Hugo hoppa runt i matsalen i takt till mobilmusik, åkte till Gullmars och mötte Simon, åkte till Medis och snodde sallad av S och vi delade på en ramlösa. Sen hade jag idrott och S följde med dit, sprang orienteringsbanan på 22 minuter med Felicia. Efter idrotten gick jag och S från Medis till Gullmars.
(tant) - Du har glömt att ta av dig nattlinnet! (nyper mig i rumpan/tar tag i min tröja)
(jag) - Eh...
(tant) - Eller.. det var visst en blus!

Har rensat min garderob lite nu på kvällen, ska dammsuga, byta lakan och troligtvis tvätta innan kvällen är slut. Dessutom måste jag skriva dagbok på spanska och plugga religion..

Puh!

3 kommentarer:

  1. Hahha, dendär tanten va jätteläskig xD jag tkte de va 3vligt att jag kunde äta med dig :)

    SvaraRadera
  2. ja de va hon :O en liten tafserska :O
    ja, de va mkt trevligt :D

    SvaraRadera