torsdag 1 oktober 2009

11 <3


Hade skolfoto igår, fick sitta längst fram i mitten :O Eller iaf på en av mittenplatserna, vi var totalt nio stycken (av fjorton..), fem stod och fyra satt. Hade iaf min svarta, genomskinliga tröja med ett rosa linne under, det rosa rosetthalsbandet jag fick av S och mina favoritjeans. Hoppas bilderna blev bra! :D

Enda lektionen igår var en kemilabb, och den var faktiskt väldigt rolig^^ Jag och Felicia fick en vätska att gå från lila till mörkare lila, ljusare lila, rosa (som hallonsaft), röd (som jordgubbssaft), orange, gul och tillsist helt ofärgad. Sedan åkte jag till S och sov där. Lite oplanerat, så jag fick lov att låna idrottskläder av honom. Jag såg ut som att jag hade krympt i tvätten på idrotten idag x)

Dessutom så körde jag min första körlektion på körskolan idag, det gick faktiskt ganska bra :D Var jättenervös innan, men Nilla var snäll och verkar trevlig. Lite synd att jag inte ska köra med henne nästa vecka, men måste ju prova på lite olika.

och - GRATTIS kusin på 4 års dagen :D

2 kommentarer:

  1. Jag tror skolfotot blev bra, för du va jättefin igår :) tkte de va ganska 3vligt att du kom hit ^^ ..o bra att körningen gick bra :D

    SvaraRadera
  2. hihi, tack <3 jag tkte oxå de va 3vligt^^

    SvaraRadera