onsdag 7 oktober 2009

ledig

Ledig imorn, men ser inte fram emot det. Varför inte? Jo, jag ska sitta ensam och plugga historia hela dagen, kommer inte träffa någon förän folk kommer hem, vilket troligen blir 16-17. Jag kan inte heller träffa någon under dagen eftersom de jag kan tänka mig att göra något med antingen går i skolan till sent eller har andra planer. Nej, jag kan inte uppskatta att jag är ledig, nej.
Nu ska jag göra engelska och kemi, sen ikväll hoppas jag att jag kommer kunna titta på Grey's Anatomy. Inte helt säker på att det kommer gå eftersom folk däruppe ska kolla på Simpsons (eller vad det nu är som går på 6an då..) eller något på Discovery Channel.
Vill att det ska vara om 48h nu! :(

1 kommentar:

  1. Du säger inte det va.. fy vad jag blev arg igår på den meningen. helt galet!

    SvaraRadera