torsdag 8 oktober 2009

HM-flickan

Så, nu har jag köpt dubbelt så mycket som jag sa att jag skulle.. ajaj.. Men 400g torkade bananer (förstår inte att de inte har mindre påsar eller i lösvikt! kommer ju ta ett år för mig att äta upp allt dedär..), en sån som på bilden och en lila rakhyvel har jag köpt ;P (och mor, jag tror den sistnämda är typ en sån som du har tappat i golvet så den har gått sönder :O)
Tre saker är ju inte dubbelt så många som jag sa innan.. Jag har köpt en fjärde sak också. Men den avslöjar jag inte :D hihihi (a) bli inte arg på mig Simon :O
Har även tagit lite höstbilder under promenaden..med mobilen.. Lite fail, men bättre än inget right?
Hade mössa, halsduk, polotröja, halsband, bh och strumpor från HM och jeans från Weekday (som ägs av HM). Skor från DinSko, trosor från USA och jacka från London.. Ja, jag kände mig som en levande reklampelare för HM^^

och gud vad tråkigt jag har och som bloggar hela tiden idag för att få tiden att gå :O måste plugga nu :(

2 kommentarer:

  1. vrf skulle jag bli arg på dig? :|

    SvaraRadera
  2. för en hemlig, onödig sak som du kanske får veta vad de e för något imorn.. lr senare kanske :|

    SvaraRadera