måndag 12 oktober 2009

sko <3

Varför ska det vara så svårt att hitta en mobil? :O Har tittat lite på vad som finns på marknaden, men hittar inte riktigt något jag vill ha.. Eller jag har hittat några tänkbara, men de är antingen jättedyra eller så är det något annat som fröken Sara inte gillar med den.. Som att den inte har pekskärm till exempel. Det skulle vara jättemysigt att ha^^ Annars, utan att tänka på priset så gillar jag Samsung Jét och deras Ultra Touch. Men de är dyra.. Way too much for daddy, I guess. Menmen, får väl fortsätta leta. Kan ju hitta något helt oväntat någonstans.
Samma sak med skorna. De jättefina stövlarna som jag hade tänkt köpa igår men som var slut i min storlek :'( Ska åka och kolla i stan efter körlektionen på torsdag tror jag, annars finns det en liten risk att jag släpar med Simon till farsta i helgen :O

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar