tisdag 14 september 2010

Dance

Dance while the music still goes on, just like the night I met you...
Har suttit och läst och sammanfattat Fettskrämd (till projektarbetet) ändå sen jag kom hem efter matteprovet (som jag tror gick bra om någon vill veta). Och lyssnat på ABBA. Ja, jag tittade på Mamma Mia i söndags. Och precis som efter de två gångerna tidigare när jag har sett den så har jag kännt ett litet behov att lyssna på ABBA. Så är det bara.
Och boken.. den har vissa roliga liknelser.. vissa väldigt roliga till och med. Kommer visserligen inte hinna läsa klart den idag, men den är tillräckligt bra skriven för att jag ska kunna överväga att fortsätta nån annan dag. Som imorn kanske.
Håller för övrigt på att, precis som typ resten av Sveriges befolkning just nu, bli sjuk. Träningsvärk överallt (efter dansen i söndags) får mig inte att känna mig bättre heller. Men, med halsduk och te (utan honung) så blir det nog bra snart igen. Och med ABBA dårå, måste ju hålla mig på glatt humör under tiden också ;)
Hasta Manana 'til we meet again...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar