måndag 20 september 2010

spring

Äpplen i pappas trädgård. Väldigt goda :D
Jag ville gå och träna efter skolan idag eftersom jag slutade en timme tidigare från engelskan. Men tyvärr så är min sötis fortfarande sjuk och jag orkade inte åka dit för att träna själv. Så därför bytte jag om, tog på mig ett par riktiga gympaskor (tror inte jag har använt dem sen högstadiets idrott) och gick ut och sprang i en halvtimme istället.
När jag kom hem så räknade jag två sidor i matteboken (ligger en sida före nu, men det var så enkelt), fixade matdagboken till projektarbetet och bokade om körlektioner. Nu sitter jag och kollar ticnet.se för att se om det finns något roligt att använda 800kr presentkort på :)

3 kommentarer:

  1. Du e så duktig o ambitiös :D jag vill oxå va sån... men på onsdag lovar jag att vara frisk igen, då kan vi träna ^^

    SvaraRadera
  2. hahaha, du e en jättesmartie, jag vill oxå va de :O
    jaaa :D tränatränaträna!! :D:D

    SvaraRadera
  3. Inte John Cleese?
    Fast du vet kanske inte ens vem han är?
    Kommer till Uppsala:
    http://www.ukk.se/Konsert/kalendarium/John-Cleese/

    SvaraRadera