måndag 27 september 2010

Jag är så BÄST!

Hahah, självförtroendet växer. Nejmen jag har suttit och fixat en powerpoint med en massa bilder till mitt svenska tal om Doktor Glas hela kvällen, och jag har letat efter perfekta bilder och mixtrat med sekunderna. Den enda bilden som jag inte är helt nöjd med är den sista, på Jungfru Maria. Som för övrigt finns några rader upp...
MEN, anledningen till rubriken är att den senaste genomläsningen typ blev perfekt :D Bildbyte i pauser, rätt bild till rätt del av texten och allt slutade samtidigt. Eller ja, bildspelet var väl ca 3 sekunder längre, men det är ju mycket bättre att texten tar slut nån sekund efter bilden än tvärtom ;)

1 kommentar:

  1. Klart att du är BÄST! :)
    Fast jag blir nyfiken på kombon doktor Glas och jungfru Maria.

    SvaraRadera