tisdag 20 maj 2008

Prueba de español, matemáticas, español y..eh..hemkunskap

Det var jättemysigt väder nu när jag gick den sista biten hem. Regn, solsken o0ch himlen runt hörnet. Det har varit konstigt väder senaste dagarna med sol och värme och regn och kyla om vartannat x)
Som nån kanske förstår av rubriken så är det en massa prov nu, idag NP - spanska (!) läsförståelsen och NP - muntliga matten. Imorgon är det spanska hörförståelsen och på torsdag har vi hemkunskapsprov. På torsdag ska också Miljöprojektet vara klart, och G-VG delen på Kalla kriget likaså. Så var det med högst-ett-prov-per-dag-och-högst-två-prov-per-vecka-regeln :'( Sen ska jag till Agnes enligt vår tradition, för på fredag är det orientering i Bergshamra. På lördag ska jag och Anto till Kärrtorp och hoppas att vi träffar en av alla som börjar på F xD På söndag är det sen sista dagen att jobba på historian för måndag-tisdag-onsdag är lika med seglarresa med klassen :D
Och nu råkade det bara bli så att hela veckans planering fick hamna här, men så kan det gå..
Fast jag känner mig lite efter i skrivandet, som det kan bli om man inte skriver på en vecka så: I helgen körde jag lite med pappa, tränade lite på att starta i backe och sånt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar