lördag 14 juni 2008

14

Skulle träffa Agnes och Fredrik (och tydligen Simon också, fast det visste inte jag först) inne i stan vid tolv idag, men precis när jag kommit till Centralen ringde A och sa att F hade försovit sig. Perfect. Men i alla fall så åkte jag hem till A istället, och när jag väntade på henne nere vid tunnelbanan gick S förbi. Vi hade inte träffats innan, men jag kände igen honom från alla bilder som A&J visat, men jag sa inget då. Efter en liten stund kom A och vi gick och köpte färdiggjord chokladpudding (lata xD men traditionen med vår vanliga chokladpudding är faktiskt bara våran) till oss fyra.
Vi satt ett tag och försökte få S att känna hjärn-vibbarna, vilket inte gick så bra. Jag tyckte det var skumt, han tyckte det var mysigt, och vad A och F tyckte om det vet jag inte.. Sen bestämde vi oss för att åka till Kista och gå på bio, och vi såg Indiana Jones eftersom det var den enda som började vid en bra tid. Filmen var okej, fast med äckliga myror som kröp in i en mans mun och sen drog de ned honom i ett hål.
Sen, efter bion, åkte jag hem för att se fotbollen, fast mamma hade pausat tv:n så jag hade kunnat vara kvar i stan ett tag. Men men, så blev det inte. Fast det blev 2-1 till Spanien somjag trodde, men jag är ändå lite besviken. 1-1 hade varit bättre.

1 kommentar:

  1. Dendär dagen träffades vi ^^ de va en mys men skum dag :)

    SvaraRadera