torsdag 12 juni 2008

Aldrig mer

Yippie! Aldrig mer behöver jag åka till Solna och gå till just den där skolan varje dag som jag gjort de senaste 6 åren. Och 315 poäng (!!!) och två biobiljetter från skolan är inte något att tacka nej till. Högst poäng av niorna, fast jag var tvungen att gå upp på scenen i aulan och hämta diplom och biobiljetterna "/ Några av de i klassen och lärarna började gråta, fast ute i korridoren verkade det som att vår klass var den nia som grät minst. Sen blev det en massa kramar och hej dån och sånt. Och sen efter det blev det förstås pizza enligt min lilla sommaravslutningstradition. Så blir det om man bor granne med pizzerian.

---

Nu har jag också fixat vår låt från Hagalunds Hits. När jag började lyssna på den kom Kasper in. Med viftande svans. När Karin började sjunga blev den stilla. Då var han inte glad längre.
Min gulliga lille gulleplutt Y!

1 kommentar: