tisdag 8 december 2009

...

Blev jättearg på Sofia idag, jag förstår inte vad människan tänker med. Efter vårat vanliga tretimmarshål var allt vi gjorde några smällkarameller och nejlikoapelsiner till klassrummet på klassrådet. På svenskan satt jag och gjorde exakt ingenting, jag blev klar med det vi skulle göra idag redan igår. Trots detta sa hon att jag var tvungen att sitta kvar till slutet av lektionen för att lyssna på redovisningarna. När det var en kvart kvar av lektionen sa hon att vi som hade lämnat in våra dikter fick gå, trots att alla inte hade redovisat. Så, enligt mig, satt jag kvar i skolan i 4 timmar för en smällkaramell och lite spelande på Nattis iPod.
Såg förresten Luftslottet som sprängdes i söndags efter dansavslutningen. Den var mycket bättre än film två (som visserligen var sämst), och tillräckligt bra för att räknas som bra^^

2 kommentarer:

  1. Åh, Luftslottet som sprängdes, vill jag med se.

    SvaraRadera
  2. gör så, den var bra :) och trots att 2an inte var så bra så måste men ju se den tredje och sista delen ;)

    SvaraRadera