tisdag 1 december 2009

I'm just gonna keep on waiting underneath the misteltoe

ÄNTLIGEN är både historieprovet och svenskaredovisningen överstökade. Tre prov kvar plus några inlämningar före jul, känns skönt att det äntligen börjar ta slut. Dessutom är jag stolt över mig själv som fick 4 datorskrivna rader att bli en redovisning på 2½minut :D
Mötte upp pappa i Högdalen för nöffnöff-vaccinering, men vaccinet var slut. Får se om jag lyckas få sprutan denhär veckan.. Sedan åkte vi vidare till Farsta och tittade lite på olika mobiltelefoner. Jag gillar fortfarande SEs Aino och Samsung Jét. Troligtvis kommer det bli den förstnämda då SonyEricsson tydligen gör bättre mobiler än Samsung.
1a December idag, känns som att det snart kommer komma lite snö. Men nu ska jag börja skriva julklappslista så jag vet vad jag ska köpa till folk.

2 kommentarer:

  1. "10 kronor!!" remember? :P
    najs att de börjar bli lugnare för dig iaf :) o synd på vaccinet, men din arm e nog glad iaf :P

    SvaraRadera
  2. hahah, jo jag kmr ihåg det mkt väl :P
    dedär håller jag med dig om ;)

    SvaraRadera