onsdag 9 december 2009

Blueberry

Hihi, har precis varit i högdalen och köpt blåbärste med pappa. Äntligen finns det gott te här igen :D och mor, gissa vad jag mer hittade där? :P Väl hemma satte far en nyfiken katt i kylskåpet, vilka stora ögon den lille plutten fick :P
Under de ca 5 timmarna jag varit vaken idag har jag iaf läst färdigt fysikkapitlen och gjort de sista uppgifterna. Det enda som är förvirrat är effekt, det har vi typ inte gjort så mycket med. Det fanns tex bara 2 uppgifter i boken :/ Menmen, nu ska jag dricka mitt te och sen blir de nog mat.. Inte för att jag är hungrig :s

3 kommentarer:

  1. Effekt (P?) = F/t :D:D *naturnörd* hoppas du blir bättre snart :)

    SvaraRadera
  2. ehm.. i min bok står de P=E/t och P=A/t..
    de hoppas jag med^^

    SvaraRadera
  3. ajuse, de va så de va (a) men smådetaljer, energi, kraft, samma sak.. typ :P

    SvaraRadera