söndag 27 december 2009

Klappar

(Hade tänkt lägga upp flera julbilder, men datorn är för seg så det blir bara en på den sneda granen vid Svindersvik)

Nu har jag fått ännu fler julklappar, hos mor den här gången. Två tröjor, tre böcker, en kokbok, Grey's Anatomy (säsong 5), nagelfixningsgrejer, handcreme, mascara, necessär, körkortspengar, förlängd tidningsprenumeration och modellfotograferingsgrej. Det sista är lite roligt med tanke på att jag missade chansen att göra nästan samma sak med några i min klass för några månader sen.
Imorn ska jag upp halv åtta och sjunga för mor som fyller år, sedan ska jag köra födelsedagsbarnet till Täby för lite kompletterings julklapps/födelsedagsshopping. Stannar kanske dessutom kvar där och går runt själv på mellandagsrean (a)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar