måndag 15 februari 2010

Everything will eventually turn itself to gold


Alltså ursäkta om detta låter egocentriskt eller något, men ibland är jag så j*vla smart :D Håller på att skriva kemilabbrapport och utnyttjar mina jättebraiga mattekunskaper (som dock endast belönas med VG -.-') och får fram värden som ligger väldigt nära tabellvärdena. Kan ju inte låta bli att hoppas att jag har gjort rätt^^
Förutom på Petirs lektioner idag har den här dagen varit sämst, av vädigt många små anledningar. Men jag var jätteduktig på att hitta bakterierna i mikroskopet och nu känner jag mig duktig på kemiuträkningar. Hmm.. det där sista låter inte riktigt likt mig^^
Nu vill jag veta om jag behöver gå på kemin imorn (Petri sa att vi fick lektionen till rapportskrivning..) så jag vill ha bekräftelse på ss. Dessutom börjar jag bli hungrig.

2 kommentarer:

  1. Vacker egocentrisk bild gånger fyra... :D

    Allvarligt, jättefin komposition, ser lite magiskt mystisk ut!

    SvaraRadera
  2. Hahaha, tack :) det tråkiga är att jag råkade spara orginalbilden som svartvit sen :'( det finns inget sätt att få tillbaka den eller? :(

    SvaraRadera