tisdag 9 februari 2010

sjukis -> friskis

Grattis på tvåveckorsdagen till min förkylning :( så jobbigt och irriterande att: 1. inte kunna andas pga nästäppa 2. inte kunna andas pga hosta.
Men nu verkar det iaf som att jag ska stanna hemma imorn och på torsdag och bli frisk (och plugga historia!!) eftersom jag har kickboxning+promenad imorn och bara idrott på torsdag. Bättre att vara hemma och försöka bli frisk ist för att vara med på alla idrottsaktiviteter och bli ännu sjukare.
Nu är det också bestämt att jag och Simon ska börja träna, woho! Ska försöka köpa gymkortet antingen denna vecka eller nästa :) ser faktiskt fram emot att komma dit igen, bajs att jag ska vara sjuk :(

4 kommentarer:

  1. krya på dig sötis <3 vil inte att du ska va sjuk :( men de e bra att vi börjar träna, då blir vi så svettiga o illaluktande att baciluskerna inte vågar kma nära, hehe :D

    SvaraRadera
  2. tack desamma, du ska inte heller va sjuk <3
    hahaha, vet du inte att de e baciluskerna som gör att svetten luktar? :P (a)

    SvaraRadera
  3. har satt in pengar till ditt friskiskort

    SvaraRadera