måndag 15 februari 2010

It's never my luck

Alla hjärtans dag-naglar
Halva klassen var i skolan idag. Sju elever. Inte så konstigt kanske att vår engelsklärare frågade: Is it the flu or the "I need vacation even though it's not sports holiday yet for another two weeks"-disease? (klaga inte på om det är felgrammatik eller nåt, jag kommer inte riktigt ihåg hur hon sa..)
Nu har jag 3 läxor, en labbrapport samt körteori att plugga ikväll. Lär ju inte ha en massa förfärlig fritid över så jag kan får göra lite roliga saker... :(
Köpte förövrigt gymkort på F&S igår (inte för att jag fick kortet, men nu kan jag träna iaf) och tränade ett tag. Nu har jag träningsvärk i armar, axlar och rygg.. :)

2 kommentarer:

  1. Nä, de e inte felgrammatik, det e rättgrammatik... ;)

    SvaraRadera
  2. Jag tkte om dina naglar :) de va söta, precis som resten av du :D puss

    SvaraRadera