tisdag 16 februari 2010

If I would tell how I think you fell

Varför ska jag drabbas av så mycket saker hela tiden som får mina dagar att bli dåliga?
Idag började med att jag kom en timme för sent till skolan. Varför? Jo, rökutveckling i tunnelbanan -> väntan på ersättningsbuss i 11 gradig kyla i en halvtimme. Kom fram exakt en timme senare än vad sl.se förutsett. Det enda roliga med alltihopa är att jag fick närvaro, inte ens "sen ankomst".
Jättehemsk lunch bidrog inte direkt till att dagen blev bättre.
Sen slutade vi en och en halv timme tidigare så jag kom på en jättebra plan nu när jag för en gångs skull slutade tidigt: jag kunde följa med S och träna. Jättebra speciellt som jag inte har min hemnyckel och därför inte kan komma in genom ytterdörren.  Men nej, okända omständigheter gjorde att jag fick åka hem istället och stå och vänta ytterligare en stund tills Martin kom och öppnade åt mig.
Kan ju säga att jag inte känner mig alltför glad och positiv för tillfället. Är mest irriterad på allt och alla, och detta kommer med all säkerhet göra att pluggandet som jag måste göra ikväll kommer drabbas negativt.

2 kommentarer:

  1. förlåt för att vi inte tränade, men min mobil va som sagt död, så jag visste inte :( förlåt <3 hoppas att kvällen lr morgondagen blir bättre iaf :) men jag ska iaf se till att din helg blir bra^^

    SvaraRadera
  2. de va säkert inte meningen att nånting skulle bli bra idag ändå, jag kommer ju säkert dessutom typ få lunginflammation bara för att jag står ute i snön och fryser bort hela tiden :(

    SvaraRadera